Ai putea avea nevoie de marketing coaching dacă:
-simți că planul tău de marketing are lacune (sau ai nevoie de ajutor să faci unul)
-nu știi ce fel de strategie de marketing să abordezi (sau daca o poți face mai bună pe cea pe care ai adoptat-o)
-simți că paginile tale de prezentare ar putea fi îmbunătățite
-crezi ca poți transmite newslettere mai persuasive
-crezi că ai avea nevoie de soluții de automatizare a proceselor de marketing
-simți că poți construi mai bine lista de e-mail marketing
-crezi că poți poziționa mai bine produsele sau servciile tale
-nu știi sigur cum să interpretezi o cercetare de marketing (sau cum să faci una)
-crezi că trebuie să te diferențiezi mai bine de concurență
-crezi că social media îți ocupă prea mult timp și nu aduce suficient
Serviciile noastre de marketing coaching sunt întotdeauna adaptate nevoilor și posibilităților clienților. Nu vom discuta despre spoturi TV pentru un business mic și nici despre pliante pentru un business național.
Tu ești cel care cunoaște cel mai bine piața și produsul, concurența și publicul țintă. Premisa de la care plecăm întotdeauna este că cel mai bun sfat este cel pe care ți-l dai singur, dar că de multe ori ai nevoie de puțin ajutor pentru a-ți da acest sfat așa cum trebuie.
Alege coach-ul potrivit:
Lasă un răspuns